Ebben a videóban, bejegyzésben egy kicsit a cégünk életében a fejlesztésekről szeretnénk beszélni. Nézzük a színfalak mögé: bemutatjuk az árstratégiánkat, amivel nemcsak mi, mint kivitelező vállalkozás járunk jól, hanem rövid és hosszútávon egyaránt a megrendelő, építtető is.

Csarnoképítés és csarnokfejlesztés belülről

 

Miért változtattunk az árképzési stratégiánkon már a kezdetekben?

Kezdjük azzal, hogy sok-sok évvel ezelőtt mi is beálltunk a sorba és elmentünk egy adott sátor gyártó céghez. Megvettük a szükséges építőanyagokat és felépítettük a csarnokokat.

Aztán mindig vakartuk a fejüket, hogy ezt miért nem csinálják jobban, ezt miért nem csinálják úgy ahogy nekünk jobban illene, illetve persze az ügyfélnek.

Tehát több hibát, egész pontosan nem is hibát, hanem fejlesztendő lehetőséget és területet látunk benne, amit mi is egyszerűen megakartunk javítani és másképp akartunk csinálni.

Az évek során eljutottunk odáig, hogy kialakítottuk és kitaláltuk a saját Barracon márkanevet, és ez a Barracon márkanév viszont tényleg azt takarja, hogy egy általunk fejlesztett, optimalizált, költséghatékony, gyors kéznél lévő elemekből gyorsan össze tudjuk rakni.

Így rengeteget spórolunk és ezt a spórolást nem magunknak tesszük, hanem az ügyfélnek adjuk át.

Így az ügyfél minket választ, így mi többet tudunk építeni és a végén így a cég számára is több marad, egész egyszerűen ennyi az oka. 

Ajánló: további gyakran felmerülő kérdések

  1. Mire használható a 3 fajta csarnok: hideg, temperált, fűtött
  2. A sátor és ponyvacsarnokok hóterhelése
  3. Mekkora betonalapra van szükség csarnok esetén?
  4. Csarnoképítés: a sátor és ponyvacsarnok tűzállósága
  5. Csarnoképítés megrendeléstől az átadásig, a folyamat
  6. Csarnok állagmegőrzés, stabilitás, tartósság
  7. Csarnoképítéssel járó opciók, extrák, kiegészítők
  8. A sátorcsarnok egyik legnagyobb előnye

Kérje elképzeléseihez árajánlatunkat az alábbi felületen: